.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: ZAR ADS :.


عملکرد سایت : تبلیغات وبلاگی ( وبسایتی )


اطلاعات بیشتر

شرایط و مقررات


این توافق نامه به منظور همکاری با سیستم مدیریت تبلیغات اینترنتی زر ادز می باشد. اصطلاح نمایش دهنده تبلیغات در این توافق نامه به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که با قبول شرایط زیر در بخش " نمایش دهنده تبلیغات" سیستم زر ادز ثبت نام کند، اطلاق می شود. برای استفاده از خدمات زر ادز، "نمایش دهنده تبلیغات" ملزم و متعهد به انجام کامل مفاد این توافق نامه می باشد.


کلیه نمایش دهندگان تبلیغات لازم است با تمام شرایط این توافق نامه موافق باشند. زر ادز حق باطل کردن عضویت و پرداخت نکردن حساب هر یک از نمایش دهندگان تبلیغات که منطبق با این توافق نامه عمل نکنند را دارد .


زر ادز هیچ گونه مسئولیتی را در قبال زیان ها و یا خساراتی که از عدم رعایت موارد زیر به نمایش دهنده تبلیغات وارد می شود، بعهده ندارد.


کلیه حقوق مالکیت این سایت اینترنتی شامل تصاویر، متون و یا هر جزء دیگری از آن،در مالکیت مدیر سایت قرار دارد و کلیه حقوق این مالکیت محفوظ میباشند.


انجام هرگونه کپی، استخراج و یا تکثیر بخشی و یا تمامی اطلاعات زر ادزو یا هرگونه عملدیگری که حقوق زر ادز را خدشه دار نماید ممنوع و قابل پیگیری می باشد.


نمونه سایت هایی که زر ادز به عنوان همکار نمی پذیرد:


سایت هایی که آمار بازدیدکنندگان آنها روزانه کمتر از 1000 نفر( 1000 آی پی ) باشد.چنانچه این افراد در سیستم ثبت نام نمایند و ادعایی در مورد عدم شمارش و یا کم شمردن کلیکها داشته باشند اعتراض آنها وارد نمی باشد.شایان ذکر است سیستم زر ادز تعداد بازدیدکنندگان واقعی هر سایت یا وبلاگ را بصورت اتوماتیک بدست می آورد.


سایت های اینترنتی و یا وبلاگ هایی که حاوی عکس و مطلب غیر اخلاقی باشند و یا لینک به سایت های غیر مجازی ، داشته باشند.

سایت ها و وبلاگهایی که به هرگونه اعمال غیر قانونی مرتبطند.


تمامی سایت هایی که قانون جرائم رایانه ای را نقض کنند و یا خلاف آن رفتار کنند.


لینک باکسهایی که حاوی عناوین و لینکهای غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با فوانین کشور ایران و بدون محتوای مناسب و مفید برای بازدیدکنندگان باشند.همچنین لینک باکسهایی که از کدهایی مانند رفرش و... استفاده می نمایند مجاز به عضویت در سیستم نیستند.


سایت ها و وبلاگهایی که مطالب مربوط به تعصبات نژادی ، قومی ، سیاسی و مذهبی را در بر دارند .


سایت ها و وبلاگهایی که به هر عنوان با قوانین و مقررات و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران منافات داشته باشند.


سایت هایی که شامل موارد تقلب و تخلف می شوند:


سایت ها و وبلاگهایی که برای افزایش کاذب تعداد کلیک از حربه هایی چون ربات ها و یا هر گونه تشویق کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات (مانند: برای حمایت از ما کلیک کنید، روی تبلیغات کلیک کنید و...) استفاده می کنند.


سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ زر ادز را در پنجره های پاپ آپ ویا iframe های نامرئی به هر نحوه و شکل قرار می دهند.


سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ زر ادز را در اسکریپت های مختلف(مانند صفحه سیاه) و مخفی قرار دهند و سعی در فریب سیستم از لحاظ تعداد کلیک داشته باشند.


سایت ها و وبلاگهایی که هیچ مطلبی نداشته باشند و تنها مبادرت به نمایش تبلیغات نمایند و یا برای مدت طولانی بروز نشده باشند.


زر ادز هر گونه ترافیک سایت های عضو را روزانه در نظر دارد و هر گونه تقلب در افزایش آمار سایت را تشخیص می دهد. زر ادز در صورت تشخیص هرگونه اقدام در جهت تقلب بلافاصله عضویت کاربر مربوطه را حذف مینماید و زر ادز هیچ بدهی ای به وی نخواهد داشت.


زمان واریز پورسانت:


حداقل درآمد قابل پرداخت در ماه مبلغ 150.000 ریال می باشد.


شما می توانید پس از رسیدن به حد نصاب 15000تومان در روزهای 1.2.15.16هر ماه از طریق صفحه درخواست پورسانت (مدیریت پرداخت ها) این کار را انجام دهید.پورسانت شما حداکثر تا 20و 5 همان ماه به حسابتان واریز خواهد شد.در صورت نرسیدن به حد نصاب اعتبار و پورسانت شما محفوظ خواهد بود و به ماه بعد منتقل می شود.


کلیه اعضاء متعهد می شوند در جهت همکاری و جلوگیری از ضرر و زیان سیستم ، به طور همزمان از تبلیغات متنی و گرافیکی در وبلاگ یا سایتهای خود استفاده نمایند.


مطالب و زبان سایتها و وبلاگهای عضو سیستم باید به فارسی باشد.


کلیکهای ارسالی از پروکـــســـی ها و فــیلتـرشــکن ها محسوب نخواهد شد.همچنین کلیکهای ارسالی از خارج از ایران به 2 دلیل محاسبه نخواهند شد:


1- عدم توانایی خرید محصولات تبلیغ شونده توسط افراد خارج از ایران

2- سوء استفاده افراد متخلف از آی پی های خارجی جهت ارسال کلیکهای دروغین به سیستم، که همین امر می تواند باعث ورشکستگی سیستم شود.توجه داشته باشید کلیکهای واقعی و دور از تقلب خارج از کشور برای هر کاربر معمولا کمتر از 2 درصد کل کلیکهای وی می باشد .


نمایش دهنده تبلیغات موظف است مشخصات خود را از قبیل نام، آدرس، شماره تلفن و شماره حساب و نام سایت را صحیح اعلام کند و در صورت مشاهده تضاد حساب کاربری نمایش دهنده تبلیغات بسته شده و درآمد کسب شده توسط وی به نفع زر ادز بلوکه می شود.


ادزفا میتواند با کاربرانی که فقط اقدام به عضو گیری میکنند و تبلیغات را در وبگاهشان قرار نمیدهند هیچ تسویه حسابی نداشته باشد.


در صورت مشاهده افراد با نام های کاربری متعدد بلا فاصله تمامی اکانتها بدون اخطار غیر فعال شده و کلیه کارکرد فرد از بین خواهد رفت.


این توافقنامه ممکن است بر حسب زمان و لزوم دچار تغییرات شود.


عضویت کاربر در سایت نشان دهنده پذیرفتن شرایط و قوانین بالا میباشد.


موفق باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
cheshmac چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://real-income.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.
وبلاگ قشنگی داری.
موفق باشی...

cheshmac چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ http://real-income.mihanblog.com

سلام حامد جان.
ممنون که به وبلاگم اومدی و نظرتو دادی.
منم برات آرزوی موفقیت دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد