.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: ADS center 24 :.



عملکرد سایت : تبلیغات وبلاگی ( وبسایتی )


اطلاعات بیشتر

توصیه می کنم قبل از عضویت ،قوانین این سایت را بخوانید تا با مشکلی روبرو نشوید!


این توافق نامه به منظور همکاری با سیستم مدیریت تبلیغات اینترنتی ادزسنتر می باشد. اصطلاح نمایش دهنده تبلیغات در این توافق نامه به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که با قبول شرایط زیر در بخش " نمایش دهنده تبلیغات" سیستم ادزسنتر  ثبت نام کند، اطلاق می شود. برای استفاده از خدمات ادزسنتر ، "نمایش دهنده تبلیغات" ملزم و متعهد به انجام کامل مفاد این توافق نامه می باشد.


کلیه نمایش دهندگان تبلیغات لازم است با تمام شرایط این توافق نامه موافق باشند. ادزسنتر  حق باطل کردن عضویت و بلوکه کردن اکانت هر یک از نمایش دهندگان تبلیغات که منطبق با این توافق نامه عمل نکنند را خواهد داشت .


کلیه حقوق مالکیت این سایت اینترنتی شامل تصاویر، متون و یا هر جزء دیگری از آن،در مالکیت مدیر سایت قرار دارد و کلیه حقوق این مالکیت محفوظ می باشند

.

انجام هرگونه کپی، استخراج و یا تکثیر بخشی و یا تمامی اطلاعات ادزسنتر و یا هرگونه عمل دیگری که حقوق سیستم کلیکی ادزسنتر  را خدشه دار نماید ممنوع و قابل پیگیری می باشد

.

نمونه هایی از سایت ها که ادزسنتر به عنوان همکار نمی پذیرد:


·         سایت های اینترنتی و یا وبلاگ هایی که حاوی عکس و مطلب غیر اخلاقی باشند و یا لینک به سایت های غیر مجازی که مرتبط با مسایل جنسی هستند، داشته باشند.

·         سایت ها و وبلاگهایی که به هرگونه اعمال غیر قانونی مرتبطند. (مثل چگونگی ساخت بمب یا مشروبات الکلی یا چگونگی دزدی نرم افزاری ، ساخت فیلثر شکن و بروکسی )

·         لینک باکسهایی که حاوی عناوین و لینکهای غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با فوانین کشور ایران و بدون محتوای مناسب و مفید برای بازدیدکنندگان باشند.همچنین لینک باکسهایی که از کدهایی مانند رفرش و... استفاده می نمایند مجاز به عضویت در سیستم نیستند.

·         سایت ها و وبلاگهایی که مطالب مربوط به مسایل سیاسی ، تعصبات نژادی ، قومی و مذهبی را در بر دارند .

·         سایت ها و وبلاگهایی که به هر عنوان با قوانین و مقررات و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران منافات داشته باشند.

 

 

سایت هایی که شامل موارد تقلب و تخلف می شوند:


·         سایت ها و وبلاگهایی که برای افزایش کاذب تعداد کلیک از حربه هایی چون ربات ها و یا هر گونه تشویق کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات (مانند: برای حمایت از ما کلیک کنید، روی تبلیغات کلیک کنید و...) استفاده می کنند.

·         سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ ادزسنتر  را در پنجره های پاپ آپ ویا iframe های نامرئی به هر نحوه و شکل قرار می دهند.

·         سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ ادزسنتر  را در اسکریپت های مختلف(مانند صفحه سیاه) و مخفی قرار دهند و سعی در فریب سیستم از لحاظ تعداد کلیک داشته باشند.

·         سایت ها و وبلاگهایی که هیچ مطلبی نداشته باشند و تنها مبادرت به نمایش تبلیغات نمایند و یا برای مدت طولانی بروز نشده باشند.

·         ادزسنتر  هر گونه ترافیک سایت های عضو را روزانه زیر نظر دارد و هر گونه تقلب در افزایش آمار سایت را تشخیص می دهد. ادزسنتر  در صورت تشخیص هرگونه اقدام در جهت تقلب بلافاصله عضویت کاربر مربوطه را حذف می نماید .

 

لیست در آمدهای کسب شده اعضای ا سیستم کلیکی ادزسنتر24 :

  • هدیه عضویت اعضا ( برای کلیه وبسایتها و وبلاگ های عضو) : 10000 ریال با اولین پرداخت
  • هدیه ویژه اعضای فعال ( فقط برای وبلاگهای و وبسایت های پربازدید و کلیک قابل توجه ) : 30000 ریال در دومین پرداخت
  • هر کلیک بنرهای گرافیکی ( در دو سایز ) : تا سقف 600 ریال
  • هر کلیک از تبلیغات متنی ( بصورت لینک باکس ) : تا سقف 400 ریال
  • هدیه عضوگیری و معرفی عضو به سیستم : هر وب سایت یا بلاگ تایید شده ، 10000 ریال اتوماتیک
  • پورسانت کلیک از اعضای معرفی شده : ده تا بیست درصد کلیک های هر عضو ( اضافه شدن اتوماتیک به کلیک های شما )

- تذکر : پورسانت کلیک اعضای معرفی شده برای هر کاربر ، تنها در صورت فعال بودن خود کاربر و عضو معرفی شده پرداخت خواهد شد و اعضای غیرفعال بطور اتوماتیک از این سیستم حذف خواهند شد .

- تذکر 2 : تنها هزینه کسر شده از حساب کاربران مبلغ 500 تومان هزینه کارت به کارت برای هر تصفیه درخواست شده می باشد و هیچگونه هزینه اضافی دیگری به هیچ عنوان از اعضا دریافت یا کسر نخواهد شد


زمان واریز پورسانت:


حداقل درآمد قابل پرداخت در هربار مبلغ 50.000 ریال می باشد که در هر ماه چهار بار و بصورت هفتگی پرداخت خواهد شد.

درآمد هر عضو در پس از رسیدن به حد نصاب لازم و در صورت ارسال درخواست، به حساب وی واریز می گردد. ، در صورتی که . درآمد نمایش دهنده تبلیغات در مدت یک ماه به حدنصاب قابل پرداخت نرسیده باشد، پرداخت به ماه بعد موکول خواهد شد.
- تذکر : اعلام شماره کارت عابر بانک صحیح و عضو سیستم شتاب ، در هنگام ارسال درخواست واریز ، برای واریز مبالغ سیستم کسب درامد اعضای ادزسنتر، الزامی می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد