.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: ADSFA :.


عملکرد سایت : تبلیغات وبلاگی ( وبسایتی )


اطلاعات بیشتر

این توافق نامه به منظور همکاری با سیستم مدیریت تبلیغات اینترنتی ادز فا می باشد. اصطلاح نمایش دهنده تبلیغات در این توافق نامه به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که با قبول شرایط زیر در بخش " نمایش دهنده تبلیغات" سیستم ادز فا ثبت نام کند، اطلاق می شود. برای استفاده از خدمات ادز فا ، "نمایش دهنده تبلیغات" ملزم و متعهد به انجام کامل مفاد این توافق نامه می باشد.


کلیه نمایش دهندگان تبلیغات لازم است با تمام شرایط این توافق نامه موافق باشند. ادز فا حق باطل کردن عضویت و پرداخت نکردن حساب هر یک از نمایش دهندگان تبلیغات که منطبق با این توافق نامه عمل نکنند را دارد .


ادز فا هیچ گونه مسئولیتی را در قبال زیان ها و یا خساراتی که از عدم رعایت موارد زیر به نمایش دهنده تبلیغات وارد می شود، بعهده ندارد.


کلیه حقوق مالکیت این سایت اینترنتی شامل تصاویر، متون و یا هر جزء دیگری از آن،در مالکیت مدیر سایت قرار دارد و کلیه حقوق این مالکیت محفوظ میباشند.


انجام هرگونه کپی، استخراج و یا تکثیر بخشی و یا تمامی اطلاعات ادز فا و یا هرگونه عملدیگری که حقوق ادز فا را خدشه دار نماید ممنوع و قابل پیگیری می باشد.


نمونه سایت هایی که ادز فا به عنوان همکار نمی پذیرد:


سایت هایی که آمار بازدیدکنندگان آنها روزانه کمتر از 1000 نفر( 1000 آی پی ) باشد.چنانچه این افراد در سیستم ثبت نام نمایند و ادعایی در مورد عدم شمارش و یا کم شمردن کلیکها داشته باشند اعتراض آنها وارد نمی باشد.شایان ذکر است سیستم ادز فا تعداد بازدیدکنندگان واقعی هر سایت یا وبلاگ را بصورت اتوماتیک بدست می آورد.


سایت های اینترنتی و یا وبلاگ هایی که حاوی عکس و مطلب غیر اخلاقی باشند و یا لینک به سایت های غیر مجازی ، داشته باشند.


سایت ها و وبلاگهایی که به هرگونه اعمال غیر قانونی مرتبطند.


تمامی سایت هایی که قانون جرائم رایانه ای را نقض کنند و یا خلاف آن رفتار کنند.


لینک باکسهایی که حاوی عناوین و لینکهای غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با فوانین کشور ایران و بدون محتوای مناسب و مفید برای بازدیدکنندگان باشند.همچنین لینک باکسهایی که از کدهایی مانند رفرش و... استفاده می نمایند مجاز به عضویت در سیستم نیستند.


سایت ها و وبلاگهایی که مطالب مربوط به تعصبات نژادی ، قومی ، سیاسی و مذهبی را در بر دارند .


سایت ها و وبلاگهایی که به هر عنوان با قوانین و مقررات و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران منافات داشته باشند

.

سایت هایی که شامل موارد تقلب و تخلف می شوند:


سایت ها و وبلاگهایی که برای افزایش کاذب تعداد کلیک از حربه هایی چون ربات ها و یا هر گونه تشویق کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات (مانند: برای حمایت از ما کلیک کنید، روی تبلیغات کلیک کنید و...) استفاده می کنند.


سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ ادز فا را در پنجره های پاپ آپ ویا iframe های نامرئی به هر نحوه و شکل قرار می دهند.


سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ ادز فا را در اسکریپت های مختلف(مانند صفحه سیاه) و مخفی قرار دهند و سعی در فریب سیستم از لحاظ تعداد کلیک داشته باشند.

سایت ها و وبلاگهایی که هیچ مطلبی نداشته باشند و تنها مبادرت به نمایش تبلیغات نمایند و یا برای مدت طولانی بروز نشده باشند.


ادز فا هر گونه ترافیک سایت های عضو را روزانه در نظر دارد و هر گونه تقلب در افزایش آمار سایت را تشخیص می دهد. ادز فا در صورت تشخیص هرگونه اقدام در جهت تقلب بلافاصله عضویت کاربر مربوطه را حذف مینماید و ادز فا هیچ بدهی ای به وی نخواهد داشت.


زمان واریز پورسانت:


حداقل درآمد قابل پرداخت در ماه مبلغ 200.000 ریال می باشد.


درآمد هر عضو درروزهای 10 و 26 هر ماه محاسبه می شود و پس از رسیدن به حد نصاب لازم ، به حساب وی واریز می گردد.در صورتی که درآمد نمایش دهنده تبلیغات در مدت یک ماه به حدنصاب قابل پرداخت نرسیده باشد، پرداخت به ماه بعد موکول خواهد شد.

 

 

 

 

راهنمای کاربران


این سایت چگونه کار میکند ؟


اگر شما دارای سایت و یا وبلاگی هستید که دارای بازدیگنندگان قابل قبولی است میتوانید در سایت ما عضو شوید و با قراردادن انواع تبلیغات متنی و گرافیکی در سایت و وبلاگ خود ، به ازای کلیک هایی که بر روی تبلیغات در سایت شما میشود از ما پورسانت دریافت کنید.

 

کدهای تبلیغاتی را از کجا بگیرم و در کجا قرار دهم ؟


پس از عضو شدن در سایت و ورود به محیط کاربری از قسمت سمت راست روی گزینه "دریافت کد تبلیغات گرافیکی" و یا "دریافت کد تبلیغات متنی" کلیک کنید و کدهای مربوطه را در قالب سایت و یا وبلاگتان کپی کنید.

 

آیا در سایت خود می توانم از جملاتی مانند "برای حمایت از ما بر روی تبلیغات کلیک نمایید" استفاده کنم و یا اینکه از کدهایی مانند "کد صفحه سیاه" در هنگام ورود افراد به سایت یا سایر صفحات استفاده نمایم و یا به هر نحوی بازدیدکنندگان یا دوستان و آشنایان را ترغیب نمایم بر روی تبلیغات کنند؟


خیر به هیچ عنوان. تمامی کلیک هایی که روی بنر ها میشود باید به دلخواه کاربر باشد و هر گونه تخلف ثبت میشود و طبق شرایط و قوانین سایت با کاربر متخلف برخورد خواهد شد.

 

آیا می توانم تبلیغات شما را در چند سایت یا وبلاگ نمایش دهم ؟


بله ؛ قبل از این کار باید در قسمت "مدیریت سایت ها" در پنل کاربریتان سایت را به ثبت برسانید و به تایید ما برسد.

 

سایت من چند آدرس ورودی دارد ؛ باید همه را ثبت کنم ؟


بله ؛ 100 % پیشنهاد میشود آن آدرسی را ثبت کنید که بازدیدکنندگان از طریق آن وارد سایتتان میشوند و در واقع بازدید بیشتری دارد.

 

 چرا هیچ امتیاز و کلیکی برای من در سیستم ثبت نمی شود ؟


 شما باید آدرس دقیق سایت یا سایتهایی را که می خواهید در آنها تبلیغ نمایید را از قسمت "مدیریت سایت ها" در سیستم ثبت نمایید در غیر این صورت هیچ کلیکی برای شما محاسبه نخواهد شد.

 

چرا کلیکهای کمی برای من محاسبه می شود؟


طبق شرایط و قوانین سایت کلیه افرادی که قصد عضویت در سیستم را دارند باید حداقل روزانه دارای 1000 بازدیدکننده (1000 آی پی) باشند و چنانچه این افراد در سیستم ثبت نام نمایند و ادعایی در مورد عدم شمارش و یا کم شمردن کلیکها داشته باشند اعتراض آنها وارد نمی باشد زیرا بر اساس تجربه اکثر کلیکها از طرف مالک وبگاه یا دوستان و آشنایان وی می باشد که سیستم به صورت هوشمند این تخلفات را تشخیص می دهد.شایان ذکر است سیستم تعداد بازدیدکنندگان واقعی هر سایت یا وبلاگ را بصورت اتوماتیک بدست می آورد.چنانچه شما و یا دوستان شما بصورت متوالی بر روی تبلیغات کلیک نمایید سیستم بصورت هوشمند این موضوع را تشخیص داده و پورسانتی به شما تعلق نخواهد گرفت توجه نمایید سایت یا وبلاگ شما باید دارای بازدیدکننده واقعی و مناسبی باشد در غیر اینصورت اگر بدنبال این هستید که از طریق کلیک خود و یا آشنایانتان کسب درآمد نمایید موفق نخواهید بود و کلیکی برای شما ثبت نخواهد شد و بدنبال آن باشید که با سعی و تلاش و استفاده از تجارب افراد موفق در این زمینه ، بتوانید صاحب سایت یا وبلاگ پربازدید و محبوبی شوید.

 

شرایط زمانی برای پذیرش کلیک از آی پی ها چگونه می باشد؟


در هر 24 ساعت از هر آی پی درون کشور عزیزمان تنها یک کلیک محاسبه میشود.

 

 چرا با کلیک بر روی بنرها و لینک های معرفی سایت هیچ پورسانت یا کلیکی محاسبه نمی شود ؟


 بنرهای معرفی سایت فقط جهت عضوگیری می باشند و کلیک یا پورسانتی از جانب آنها محاسبه نخواهد شد.

 

 چگونه باید برای خود زیرمجموعه جذب نمایم ؟


 برای اینکار به صفحه "دریافت کد معرفی سایت" مراجعه نمایید و کدهای مورد نظر را در سایت خود کپی کنید.

 

حداقل کارکرد و اعتبار جهت واریز پورسانت به حساب چقدر می باشد؟

 20000 تومان

 

من چگونه باید درخواست واریز پورسانت به حساب بانکی ام را به شما بدهم؟


شما می توانید پس از رسیدن به حد نصاب 20000 تومان در روزهای 26 و 10 هر ماه از طریق صفحه درخواست پورسانت (مدیریت پرداخت ها) این کار را انجام دهید.پورسانت شما حداکثر تا پانزدهم و سی ام همان ماه به حسابتان واریز خواهد شد.در صورت نرسیدن به حد نصاب اعتبار و پورسانت شما محفوظ خواهد بود و به ماه بعد منتقل می شود.

 

آیا امکان واریز پورسانت من به حسابهایی به جز سیبا(ملی) و سپهر(صادرات) وجود دارد؟


خیر. ولی افرادی که فاقد حساب در بانکهای صادرات و ملی هستند می توانند در قسمت نوع حساب گزینه سایر حسابها و در قسمت شماره حساب 13 رقم به دلخواه وارد نمایند.سپس در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب در یکی از بانکهای ملی یا صادرات اقدام کرده و یا از حساب نزدیکان خود استفاده نمایند و اطلاعات شماره حساب را از طریق پنل کاربری اصلاح نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد