.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: Elixir :.

.

عملکرد سایت : تبلیغات وبلاگی ( وبسایتی )


اطلاعات بیشتر


جهت انعطاف پذیری بیشتر، سیاست های سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر به گونه ای تنظیم شده تا از نظر قوانین نیز کمترین فشار متوجه کاربران باشد. از این رو برخلاف روال معمول که کاربران وادار به رعایت قوانین می شوند، سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر خود را موظف به رعایت قوانین کرده است!


منشور اخلاقی سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر

  1. سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر تحت هیچ شرایطی نمی تواند موجودی حساب کاربران را مصادره کند.
  2. سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر موظف است وجه درخواست شده از سوی کاربران را هر چند جزئی و تا سقف موجودی حسابشان، بلافاصله پرداخت کند.
  3. سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر موظف است در صورت پذیرفته نشدن آگهی تمام وجه پرداخت شده و در صورت درخواست شخص آگهی دهنده مبنی بر فسخ قرارداد به هر دلیل و در هر زمان، مابقی وجه پرداخت شده را بلافاصله به حساب کاربر برگرداند.
  4. سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر موظف است برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق آگهی دهندگان، تمام آگهی ها را با روش های منحصر به فرد خود به دقت کنترل کرده تا هزینه اضافی ناشی از تقلب افراد سودجو به شخص آگهی دهنده تحمیل نشود.
  5. سامانه مدیریت تبلیغات اکسیر موظف است برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق نمایش دهندگان، محتوای تمام آگهی ها را به دقت کنترل کرده تا به سلامت وب سایت و یا وبلاگ کاربرانش خدشه ای وارد نشود.

با خیال راحت تجارت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد