.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: TOP BUX :.

.: آشنائی با صنعت تبلیغات اینترنتی و نحوه کسب درآمد :.

.: PTC SCRIPT :.

 سایت هائی که از سیستم تبلیغات کلیکی استفاده می کنند دارای نرم افزار یا بهتر بگویم از اسکریپ مخصوص این کار استفاده می کنند شما می توانید با یاد گرفتن این اسکریپ ها برای خود یک سایت کلیکی راه اندازی کنید .


این اسکریپ ها عبارتند از :


·         GEN4

·         PTC Evolution (BUX Coder)

·         ZEUS

·         NEXTGEN

 

اطلاعات بیشتر

GEN4




اولین نرم افزار یا اسکریپی بود که با به عرصه گذاشت و معروفترین و معتبرترین Bux ها از این اسکریپ ازجمله neobux ، onbux و incrasebux استفاده می کردند.

این اسکریپ دارای نواقصی است و هر کسی نمی تواند با این اسکریپ کار کند اگر این سایت ها با کمترین مشکل مواجه بودند بخاطر اینست که از برنامه نویسان خودشان بهره می بردند حال اگر کسی یا شرکتی بخواهد از این اسکریپ استفاده کند باید از یک تیم برنامه نویسی حرفه ای برخوردار باشد کما اینکه سایت تئوباکس و باکسفا توانستند این کار را بخوبی انجام دهند.



PTC Evolution ( BUX Coder)



 


این اسکریپ اگر صادقانه بگویم بدترین اسکریپ در میان این اسکریپ جدا از مشکلات فنی بزرگترین ایرادی که این اسکریپ دارد اینست که اصلا امنیت ندارد وبراحتی توسط هکران هک می شود که این اتفاق برای سایت های jzbux ، mindbux ، immortalbux ونیز سایت تئوباکس افتاد بعضی از این سایت ها تعطیل شدند وبعضی مثل تئوباکس اسکریپ سایتش را عوض کرد که واقعا کار مشکلی است


ZEUS



 


این اسکریپ چینی هست و از سال 2011 وارد بازار شده وباید بهش فرصت داد تا قابلیت هایش را نشان دهد در بعضی از سایت ها آمده بود بخاطر نداشتن امنیت و نیز شفاف نبودن عملکرد مدیران این سایت ها قرار این اسکریپ تعطیل شود که بعید میدانم چنین اتفاقی بیفتد این اسکریپ درحال حاضر از لحاظ انجمن و اسکین عملکرد بهتری نسبت  به بقیه اسکریپ ها برخوردار است و از همه مهمتر این که یک سایت ایرانی بنام ebux از این اسکریپ استفاده می کند.


NEXTGEN


 


در حال حاضر قدرتمند ترین وبهترین اسکریپ می باشد اغراق نیست اگر بگویم که 80 درصد سایت های کلیکی ازش استفاده می کنند. با قابلیت های فراوانی که هیچ اسکریپ دیگری ندارد از جمله عملکرد سیستم ، تمامی اسکریپ ها از سیستم نفرات اجاره ای استفاده می کنند و این اسکریپ نتنها از سیستم نفرات اجاره ای بلکه از سیستم های دیگری استفاده می کند که در پست های بعدی مطرح می کنم.


اوایل این اسکریپ به اسکریپ کلاهبرداران معروف بود بعضی سایت ها از 10 دلار تا 25 دلار برای هر کلیک بکار می بردند و پس از تغییر مدیریتی مدیران اسکریپ ، روندش عوض شد و الان حرف نداره علی الخصوص آمار دقیقی که از وضعیت سایت اعلام می کند هر کاربری با دیدن این آمار براحتی متوجه می شود که این سایت  کلاهبرداره یا نه


در سایر سایت هائی که از این اسکریپ استفاده نمی کنند شما باید از یک مرجع برای کلاهبردار یا سالم بودن مدیر سایت کمک بگیری.

نظرات 3 + ارسال نظر
cheshmac دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://real-income.mihanblog.com

سلام وبلاگ جدید مبارک آقا حامد.
خواهش میکنم اجازه ما هم دست شماست.

سحرگل دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://sahargol.persianblog.ir

سلام خوشحال میشم تبادل لینک کنیم. راستی توی توباکس بخ چه اسمی هستی؟؟

صابر سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ق.ظ http://buxina.mihanblog.com/

سلام آقا حامد
ولی من تازه پایان نامم شروع شده تا آخر تیر :)
سیستمش تبادل لینک هوشمنده. بعد اینکه وبگاه منو لینک کردی میتونی به اسم وبگاهت خودتو لینک کنی...
در ضمن اگه خواستی لینک ادورتایزرز تو بده تا بذارمش تو لینک باکس
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد